Qui som 2017-06-22T07:46:13+00:00

Qui som

Serveis i Gestions Molero és una gestoria localitzada a Sant Feliu de Guíxols fundada a l’any 2008. El nostre objectiu és donar solucions contables, fiscals, mercantils i laborals a autònoms, Pymes i petits empresaris.

A la nostra gestoria, i gràcies a l’experiència professional que ens avala i l’alt compromís que adquirim amb els nostres clients, podem oferir un servei continuat i molt personalitzat, donant respostes ràpides.

EL NOSTRE PRINCIPAL OBJECTIU ÉS COL·LABORAR AMB LES EMPRESES

Sent el nostre principal objectiu el de col·laborar amb les empreses per al seu desenvolupament i millora en el futur. Facilitant solucions viables i ràpides per afrontar les diferents etapes del seu projecte empresarial.Apropant als nostres clients, la comprensió del complex món de les normes tributàries, oferint el servei adaptat a les necessitats personalitzades en cadascun dels nostres clients.

COMPTEM AMB UN GRAN EQUIP D’EXPERTS PROFESSIONALS

Gràcies al nostre equip d’experts fiscals, laborals, administratius i els nostres col·laboris externs, els quals estan sempre en contínua formació i actualització en matèria normativa, disposem d’una gran mobilitat que ens permet desplaçar-nos allà on els nostres serveis són necessaris. Sent possible l’assessorament en el lloc de treball dels nostres clients.

Podem oferir-los un assessorament empresarial integral de forma personalitzada, després d’estudiar les seves necessitats generals i puntuals.

La nostra filosofia de treball es basa en:

  • Qualitat i tracte personalitzat

  • Estudi i actualització permanent

  • Confidencialitat absoluta, serietat i ètica professional

  • Oferir el màxim grau de cobertura en les diferents àrees de treball i planificació empresarial

  • El nostre compromís amb el client és fidel i constant, buscant sempre les millors alternatives en nom als seus interessos

Necessita contactar amb un expert professional? Estem al seu servei

Contacti amb nosaltres
María Carmen Molero Montalvo
María Carmen Molero MontalvoFundadora de Serveis i Gestions Molero
  • Postgrau en fiscalitat de la petita i mitjana empresa (2004) per la Universitat de Girona.
  • Títol d’expert contable i tributari per l’Institut Superior de Dret i Economia de Madrid.
  • Amb un curs superior d’especialista en procediments tributaris.
  • Curs Superior de Dret aplicat a les PYMES per la Universitat Oberta de Catalunya.
  • Curs Superior de Tècnic Laboral.

Va constituir l’assessoria l’any 2008 amb l’objectiu de crear un servei integral en totes les vessants de la empresa: tant financera com de gestió i cobrint totes les obligacions tributàries, mercantils i laborals, per a que els nostres clients puguin centrar la seva atenció en el seu projecte empresarial.

Els principals clients de la nostra assesoria són negocis familiars, Pymes, Autònoms, que ens van conèixer en els nostres inicis i que a dia d’avui segueixen amb nosaltres, a més dels que s’han anat sumant al llarg d’aquests anys.

Els hi busquem la millor financiació, analitzem els punts d’estalvi fiscal, els ajudem a minimitzar els costos amb l’objectiu fonamental de que puguin treballar amb fons propis.

Cristina Marrón Andreu
Cristina Marrón AndreuCo-Fundadora de Serveis i Gestions Molero
  • Diplomatura en Graduat Social per la Universitat de Barcelona.
  • Títol de Tècnic Superior en Dret del Treball i Seguretat Social.
  • Curs Superior en Contabilitat avançada aplicada a PYMES.
  • Forma part de la empresa des del 2009 conta amb una trajectòria de 25 anys d’experiència professional en l’assessorament laboral, fiscal i contable.

Ha desenvolupat gran part de la seva carrera professional en l’àmbit de l’assessoria i en gestió, control i contabilitat de PYMES amb càrrecs com:

  • Responsable de l’àrea contable.
  • Responsable de l’àrea laboral.
  • Tècnic administratiu de petites i mitjanes empreses.
  • Coordinadora i responsable en gestió de logística.

A Gestions Molero aporta la seva experiència en l’àmbit laboral gràcies al seu ampli coneixement i la seva gran capacitat de treball.

Col·laborem amb: